Biznes to prosty mechanizm, który często bardzo prosto zazębia się, bez względu na różnice między naszymi branżami. Skutkiem tego, utarło się wiele powiedzeń biznesowych, które funkcjonują do dziś, oraz które cieszą się dużym powodzeniem zarówno wśród młodych ludzi biznesu, jak i osób z wieloletnim doświadczeniem w biznesie. Dziś opowiemy sobie nieco o nich, a także zwrócimy uwagę na istotne kwestie związane z budowaniem naszej marki własnej. Zapraszamy!
Spis Treści
Które powiedzenie biznesowe najlepiej odzwierciedla dzisiejsze czasy?
W ostatnich latach coraz bardziej mówi się o skróconych dystansach pracy, aby zmobilizować konkretne grupy pracowników do zwiększenia swojej wydajności, pomimo mniejszej ilości godzin pracy. Konkretne programy pilotażowe działają już nie tylko w całej Europie, lecz także i w Polsce, która nie przodowała w ostatnich latach pod względem kwestii wydajności pracy.
Dziś jednak wszystko zmienia się, głównie za pomocą powiedzenia „Pracuj mądrzej, a nie ciężej”. Jest to powiedzenie, z którym utożsamia się coraz więcej młodych Polaków. Oczywiście, nie w każdym biznesie czy też branży jest to możliwe do wprowadzenia. Jest jednak wiele osób, które mogą pracować zdecydowanie wydajniej, pracując o wiele mniej niż dotychczas.
Jeśli interesuje nas ten temat, został on opisany w bardzo wnikliwym artykule, który znajdziemy tutaj: Pracuj mądrzej a nie ciężej. Czyli jak? – opisuje on świetnie podejście najbogatszych, którzy w ostatnich latach odnosili wielkie sukcesy, pomimo mniejszej ilości godzin pracy spędzonej nad swoim biznesem. Dzięki temu artykułowi dowiemy się w prosty sposób, jak ludzie optymalizują swój czas w pracy, oraz jakie techniki stosują, aby wycisnąć najwięcej z każdej godziny dnia swojej pracy.
O czym warto wiedzieć chcąc osiągnąć sukces?
Oprócz poruszonego przez nas powiedzenia, warto wiedzieć jakie wartości wpływają na sukces młodych biznesmenów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze swoimi pomysłami. Pracując w sieci musimy choćby wiedzieć, że budowanie lojalności klienta sprawia, że powróci on do nas bardzo szybko, a także zacznie nas polecać swoim najbliższym.
Z kolei biznesy lokalne bądź po prostu naziemne, świetnie dziś działają jeśli wykonane jest dla nich tworzenie marki premium, z którymi klienci chcą się dziś najbardziej utożsamiać. Jeśli nasz klient wie, że dostaje coś więcej niż inni klienci w naszej branży produktów lub usług, czuje się klientem premium, który jest zadowolony ze współpracy i chce naszych produktów lub usług, jeszcze bardziej.